Prowadzenie negocjacji handlowych

Cena:

1100,00 PLN

Forma szkolenia

stacjonarne

Długość

16h

Typ szkolenia

Pozostało miejsc

Zapytaj o termin
Pełna specyfikacja PDF

Negocjacje handlowe

Krótki opis szkolenia

Celem szkolenia jest przedstawienie najnowszej wiedzy z zakresu zaawansowanych negocjacji i sposobów wywierania wpływu. Szkolenie skierowanie jest dla adeptów w obszarze negocjacji, ale też doświadczonych negocjatorów, ponieważ pozwala poznać najnowsze metody i techniki działań negocjacyjnych. Szkolenie oparte jest na ćwiczeniach i warsztacie z mini-wykładami na początku i końcu omawianego bloku.

Czego konkretnie się nauczysz?

- Dowiesz się jaki styl negocjacji wybrać w zależności od zasobów negocjacyjnych partnera negocjacji

- Zdobędziesz umiejętności komunikacyjne poprzez argumentowanie korzyściami

- Zdobędziesz nowe umiejętności w zakresie komunikacji poprzez perswazję

- Zdobędziesz wiedzę jak wygląda proces negocjacji i co wpływa na każdy etap

- Dowiesz się jakie są typy negocjatorów i mediatorów

- Poznasz nowe metody w zakresie ujawniania intencji, predyspozycji oraz blokad partnera negocjacji

- Będziesz umiał przeciwdziałać manipulacji negocjacyjnej

- Nauczysz się budować atmosferę zaufania.

- Nauczysz się zarządzać systemem ocen w takcie negocjacji

- Spotęgujesz ilość wygranych negocjacji

Dla kogo jest to szkolenie?

Kurs przeznaczony jest dla:

- Przedstawicieli handlowych

- Handlowców

- Negocjatorów

- Specjalistów ds. zawierania umów

- Dyrektorów

- Prezesów

Cena

1100 zł netto na uczestnika. Przy zamkniętych grupach dla jednej firmy korzystne rabaty – napisz do mnie: magdalena.wlodarczyk@s4e.pl.

Czas trwania, miejsce i szczegóły organizacyjne

Szkolenie trwa 2 dni i jest realizowane w formule otwartej lub zamkniętej (przy odpowiedniej liczbie uczestników).

Szkolenie odbywa się w sali szkoleniowej S4E S.A. w Warszawie, ul. Inflancka 4B. Możliwe ustalenie innej lokalizacji - napisz do mnie: magdalena.wlodarczyk@s4e.pl.

Zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad.

Formy szkoleniowe

Szkolenie oparte jest na ćwiczeniach i warsztacie z mini-wykładami na początku i końcu omawianego bloku.

Szczegółowa agenda

I część

- Istota prowadzenia negocjacji (proces, strony, cele, ustępstwa)

- Określenie własnych celów negocjacji

- Określenie celów partnera negocjacji

- Typy negocjacji i określanie strategii działania

- Negocjacje jako proces, omówienie poszczególnych części

- Przygotowanie merytoryczne i taktyczne do negocjacji

- Ocena partnera - zbieranie informacji i danych

- Wybór strategii negocjacyjnej

- Przygotowanie argumentacji

- Przebieg formalny negocjacji (kto?, gdzie?, kiedy?)

- Style komunikacji negocjacyjnej

- Technika formułowania pytań w zakresie ustalenia sytuacji klienta - pytania o sytuację

- Technika formułowania pytań problemowych - pytania o trudności i brak satysfakcji

- Technika formułowania pytań implikacyjnych - pytania o konsekwencje wcześniej odkrytych problemów

- Technika formułowania pytań, skutkujących przedstawienie zysków dla klienta  - pytania o korzyści z oferowanych rozwiązań

- Mowa ciała jako element gry negocjacyjnej

- Bariery komunikacyjne i negocjacyjne

- Margines negocjacyjny i oczekiwania klienta

- Konkludowanie założeń negocjacyjnych

- Podjęcie decyzji, plan działania, oferta, kontrakt

 

II część – warsztat – negocjacje w praktyce

Warsztat negocjacyjny zawiera:

- Jak stosować i bronić się przed chwytami negocjacyjnymi?

- Jak wykazywać siłę i pewność siebie w negocjacjach?

- Jakie są techniki budowania siły negocjacyjnej?

- Jak prowadzić negocjacje z atakującym, napastliwym negocjatorem?

- Stymulacje działań negocjatorów

- Kiedy stosować strategię "WIN-WIN"?

- Ćwiczenia w grze negocjacyjnej - realne negocjacje we firmie

 

 

Podobne szkolenia

Powiązane artykuły

Przejdź do centrum wiedzy