Cena:
1100,00 PLNForma szkolenia
stacjonarneDługość
16hTyp szkolenia
Pozostało miejsc
Celem szkolenia jest przedstawienie najnowszej wiedzy z zakresu zaawansowanych negocjacji i sposobów wywierania wpływu. Szkolenie skierowanie jest dla adeptów w obszarze negocjacji, ale też doświadczonych negocjatorów, ponieważ pozwala poznać najnowsze metody i techniki działań negocjacyjnych. Szkolenie oparte jest na ćwiczeniach i warsztacie z mini-wykładami na początku i końcu omawianego bloku.
- Dowiesz się jaki styl negocjacji wybrać w zależności od zasobów negocjacyjnych partnera negocjacji
- Zdobędziesz umiejętności komunikacyjne poprzez argumentowanie korzyściami
- Zdobędziesz nowe umiejętności w zakresie komunikacji poprzez perswazję
- Zdobędziesz wiedzę jak wygląda proces negocjacji i co wpływa na każdy etap
- Dowiesz się jakie są typy negocjatorów i mediatorów
- Poznasz nowe metody w zakresie ujawniania intencji, predyspozycji oraz blokad partnera negocjacji
- Będziesz umiał przeciwdziałać manipulacji negocjacyjnej
- Nauczysz się budować atmosferę zaufania.
- Nauczysz się zarządzać systemem ocen w takcie negocjacji
- Spotęgujesz ilość wygranych negocjacji
Kurs przeznaczony jest dla:
- Przedstawicieli handlowych
- Handlowców
- Negocjatorów
- Specjalistów ds. zawierania umów
- Dyrektorów
- Prezesów
1100 zł netto na uczestnika. Przy zamkniętych grupach dla jednej firmy korzystne rabaty – napisz do mnie: magdalena.wlodarczyk@s4e.pl.
Szkolenie trwa 2 dni i jest realizowane w formule otwartej lub zamkniętej (przy odpowiedniej liczbie uczestników).
Szkolenie odbywa się w sali szkoleniowej S4E S.A. w Warszawie, ul. Inflancka 4B. Możliwe ustalenie innej lokalizacji - napisz do mnie: magdalena.wlodarczyk@s4e.pl.
Zapewniamy: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad.
Szkolenie oparte jest na ćwiczeniach i warsztacie z mini-wykładami na początku i końcu omawianego bloku.
I część
- Istota prowadzenia negocjacji (proces, strony, cele, ustępstwa)
- Określenie własnych celów negocjacji
- Określenie celów partnera negocjacji
- Typy negocjacji i określanie strategii działania
- Negocjacje jako proces, omówienie poszczególnych części
- Przygotowanie merytoryczne i taktyczne do negocjacji
- Ocena partnera - zbieranie informacji i danych
- Wybór strategii negocjacyjnej
- Przygotowanie argumentacji
- Przebieg formalny negocjacji (kto?, gdzie?, kiedy?)
- Style komunikacji negocjacyjnej
- Technika formułowania pytań w zakresie ustalenia sytuacji klienta - pytania o sytuację
- Technika formułowania pytań problemowych - pytania o trudności i brak satysfakcji
- Technika formułowania pytań implikacyjnych - pytania o konsekwencje wcześniej odkrytych problemów
- Technika formułowania pytań, skutkujących przedstawienie zysków dla klienta - pytania o korzyści z oferowanych rozwiązań
- Mowa ciała jako element gry negocjacyjnej
- Bariery komunikacyjne i negocjacyjne
- Margines negocjacyjny i oczekiwania klienta
- Konkludowanie założeń negocjacyjnych
- Podjęcie decyzji, plan działania, oferta, kontrakt
II część – warsztat – negocjacje w praktyce
Warsztat negocjacyjny zawiera:
- Jak stosować i bronić się przed chwytami negocjacyjnymi?
- Jak wykazywać siłę i pewność siebie w negocjacjach?
- Jakie są techniki budowania siły negocjacyjnej?
- Jak prowadzić negocjacje z atakującym, napastliwym negocjatorem?
- Stymulacje działań negocjatorów
- Kiedy stosować strategię "WIN-WIN"?
- Ćwiczenia w grze negocjacyjnej - realne negocjacje we firmie