LinkedIn Social Selling i Employee Advocacy

Termin, miejsce, cena

Forma szkolenia

stacjonarne

Długość

6h

Typ szkolenia

Pozostało miejsc

12
zapisz się na szkolenie
Pełna specyfikacja PDF

Szkolenie autorskie S4E

Krótki opis szkolenia

Już 14 maja odbędzie się specjalne szkolenie Social Selling i Employee Advocacy dla naszych kluczowych partnerów! Szkolenie organizowane jest wspólnie z Marcinem Sokołowskim, CEO Sharebee.


Czego konkretnie się nauczysz?

- Profil, który sprzedaje. Jak zmienić swój profil tak by przemawiał do potencjalnego klienta a nie rekrutera. 

- Ty w oczach klientów - Personal Branding.

- Daj się znaleźć - Twój profil, języki a SEO.

- Budowanie sieci kontaktów czyli networking sieciowy. Mechanika i etykieta zapraszania. Przykłady, trigery, formaty, templejty - co działa, a co nie.

- Od prospectu do leada - mechanika i etapy budowania relacji i generowania leadów.

- Budowanie sieci: Strategia Armii Czerwonej vs Strategia Snajpera. Wady i zalety. 

- Content is King. Distribution is Quinn. Jak i o czym pisać, żeby nas słuchano.

- Czas na konwersje - przechodzimy ze świata online do offline.

- Outbound i Inbound - mechanika generowania leadów w obu modelach.

- Narzędzia i aplikacje, które pomagają sprzedawać na Linkedln. 

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

- Przedsiębiorców, managerów, sprzedawców i wszystkich, którzy chcą nauczyć się, jak poprawnie nawiązywać relacje biznesowe dzięki Linkedln 

- specjalistów z działów marketingu, którzy chcą wiedzieć więcej na temat Social Media 

- Wszystkich którzy poważnie myślą o swojej karierze, rozwoju i zarobkach.

Cena

499 netto za uczestnika.

Uwaga: szkolenie odbędzie się pod warunkiem zebrania grupy co najmniej 10ciu uczestników.

Czas trwania, miejsce i szczegóły organizacyjne

Szkolenie trwa 1 dzień i jest realizowane w formule otwartej lub zamkniętej (przy odpowiedniej liczbie uczestników).

Szkolenie odbywa się w dwóch lokalizacjach S4E S.A.:

-   w Warszawie, ul. Bokserska 66

-   w Krakowie, ul. Samuela Lindego 1C

Zapewniamy: serwis kawowy, obiad.

Szczegółowa agenda

Część I: Strategia na Linkedln 

Program EA i Social Selling w firmie:

- Start with Why - po co firmie Employee Advocacy i Social Selling 

- Kryteria sukcesu: Jak zaangażować pracowników i zbudować skuteczny program 

- Czym jest lejek sprzedażowy?

- Jak wygląda dzisiaj ścieżka zakupowa naszych klientów?

- Jak opracować klucz marki pod personal branding?

- Profil idealny

Część II: Treści na Linkedln 

Treści: 

- Content to paliwo Social Mediów - jak pisać treści, by odbiorcy nas słuchali

- TOF-u, MOF-u i BOF-u - na jakim etapie lejka sprzedażowego treści robią robotę

- Clickbaits - jakie elementy prowokują zaangażowanie i zasięgi

- Jak działa algorytm Linkedln - przykłady konkretnych postów i efektów 

Social Selling:

- Budowanie sieci - strategia Armii Czerwonej vs Strategia Snajpera

- Od suspecta do leada 

- Mechanika budowania relacji na Linkedln 

- Inbound vs outbound

Część III: Narzędzia 

- Jakie narzędzia mogą nam pomóc w działaniach SA, SS

- Automatyzacja działań

Część IV: Sesja Q&A