Cena:
499,00 PLNForma szkolenia
stacjonarneDługość
6hTyp szkolenia
Pozostało miejsc
Już 14 maja odbędzie się specjalne szkolenie Social Selling i Employee Advocacy dla naszych kluczowych partnerów! Szkolenie organizowane jest wspólnie z Marcinem Sokołowskim, CEO Sharebee.
- Profil, który sprzedaje. Jak zmienić swój profil tak by przemawiał do potencjalnego klienta a nie rekrutera.
- Ty w oczach klientów - Personal Branding.
- Daj się znaleźć - Twój profil, języki a SEO.
- Budowanie sieci kontaktów czyli networking sieciowy. Mechanika i etykieta zapraszania. Przykłady, trigery, formaty, templejty - co działa, a co nie.
- Od prospectu do leada - mechanika i etapy budowania relacji i generowania leadów.
- Budowanie sieci: Strategia Armii Czerwonej vs Strategia Snajpera. Wady i zalety.
- Content is King. Distribution is Quinn. Jak i o czym pisać, żeby nas słuchano.
- Czas na konwersje - przechodzimy ze świata online do offline.
- Outbound i Inbound - mechanika generowania leadów w obu modelach.
- Narzędzia i aplikacje, które pomagają sprzedawać na Linkedln.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Przedsiębiorców, managerów, sprzedawców i wszystkich, którzy chcą nauczyć się, jak poprawnie nawiązywać relacje biznesowe dzięki Linkedln
- specjalistów z działów marketingu, którzy chcą wiedzieć więcej na temat Social Media
- Wszystkich którzy poważnie myślą o swojej karierze, rozwoju i zarobkach.
499 netto za uczestnika.
Uwaga: szkolenie odbędzie się pod warunkiem zebrania grupy co najmniej 10ciu uczestników.
Szkolenie trwa 1 dzień i jest realizowane w formule otwartej lub zamkniętej (przy odpowiedniej liczbie uczestników).
Szkolenie odbywa się w dwóch lokalizacjach S4E S.A.:
- w Warszawie, ul. Inflancka 4B
- w Krakowie, ul. Samuela Lindego 1C
Zapewniamy: serwis kawowy, obiad.
Część I: Strategia na Linkedln
Program EA i Social Selling w firmie:
- Start with Why - po co firmie Employee Advocacy i Social Selling
- Kryteria sukcesu: Jak zaangażować pracowników i zbudować skuteczny program
- Czym jest lejek sprzedażowy?
- Jak wygląda dzisiaj ścieżka zakupowa naszych klientów?
- Jak opracować klucz marki pod personal branding?
- Profil idealny
Część II: Treści na Linkedln
Treści:
- Content to paliwo Social Mediów - jak pisać treści, by odbiorcy nas słuchali
- TOF-u, MOF-u i BOF-u - na jakim etapie lejka sprzedażowego treści robią robotę
- Clickbaits - jakie elementy prowokują zaangażowanie i zasięgi
- Jak działa algorytm Linkedln - przykłady konkretnych postów i efektów
Social Selling:
- Budowanie sieci - strategia Armii Czerwonej vs Strategia Snajpera
- Od suspecta do leada
- Mechanika budowania relacji na Linkedln
- Inbound vs outbound
Część III: Narzędzia
- Jakie narzędzia mogą nam pomóc w działaniach SA, SS
- Automatyzacja działań
Część IV: Sesja Q&A